| Pagina's: 1 | ||
![]() ![]() | ||
Na 3 weken lang de invalflow te hebben gehad ben ik blij om weer op de warmgehouden Molenmotion stoel te gaan zitten. Deze week staat die op stantje scherp; het zou me dus niks verbazen als ik tijdens de uitzending van 12-02-2009 word afgeschoten! Dit zeg ik niet zomaar want het is een propvolle uitzending! Met daarin de top 10 van Elger, Golden Memory Year met daarin muziek uit 1966 en 1970 (klinkt ook lekker oud), een voorproefje van de nieuwe single van LongShanks 'Leave Me Alone', Molenmotion Live met Bloc Party en natuurlijk jou requests! Natuurlijk hebben we dan ook nog de coverstrijd. Vele mensen dachten van dit nummer dat het gecoverd was, maar dat was niet zo! Het nummer 'Young Folks' van Peter, Bjorn & John is het origineel van een waslijst een platen die gecovered is van hun song, precies andersom dus! Ik maak jullie het deze week lastig. The Kooks of Peter, Bjorn & John! Poll: Coverstrijd Tussenstand. Bewerkt op donderdag 12 februari 2009 om 16:19 door Glacier | ||
| Check: www.ferrymolenaar.nl voor het gevoel van RA DI O! HOU HEM KEI!!! HARD!!! | ||
![]() ![]() | ||
Ok, kut, ik heb per ongeluk de verkeerde gestemd..muis bleef ff haken ![]() Ik wilde dus The Kooks stemmen, maar ik heb per ongeluk op Peter, Bjorn en John gestemd ![]() | ||
| Elke zondag van 20.00-22.00 : Van Dongen in Action | ||
![]() ![]() | ||
Ferry, je moet ook [.list]....[./list] tussen je poll zetten ![]() | ||
| 78 ~ 81! Iedere vrijdag van 20.00 tot 22.00 met Esther & Jochem! | ||
![]() ![]() | ||
Ik zei gister al dat ik op het gebied van websites een totale n00b ben, maar ben er nu mee aan het kloten! | ||
| Check: www.ferrymolenaar.nl voor het gevoel van RA DI O! HOU HEM KEI!!! HARD!!! | ||
![]() ![]() | ||
Die [.list] is nieuw ![]() | ||
| 78 ~ 81! Iedere vrijdag van 20.00 tot 22.00 met Esther & Jochem! | ||
![]() ![]() | ||
![]() |
Kom je binnen met Kanye West.. kwas bijna meteen weer afgehaakt!Gelukkig komt het nu goed ![]() | |
| only dead fish go with the flow | ||
![]() ![]() | ||
Ik hou van variatie in het programma en zal zo nu en dan dus ook iets anders draaien. Kanye West heft zo zijn goede nummers.... | ||
| Pagina's: 1 | ||