| Pagina's: 1 | ||
![]() ![]() | ||
Op deze mooie zonnige zondag is er vanavond weer Van Dongen in Action, met een hoop nieuwe muziek, maar ook jullie verzoekjes en de vaste items: - Linke platen, bouw aan de keten van muziek - Ouwe Meuk, welke 2 ouwe meuk platen moeten we draaien? - De ActionRadio muziekupdate om 21.00 - Romke's Ragplaat Poll: Ouwe Meuk!
Linke platen (Bekijk de complete lijst) Chickenfoot - Learning To Fall Razorlight - Before I Fall To Pieces Velvet Revolver - Fall To Pieces Rammstein - Amerika Counting Crows - American Girls Claw Boys Claw - Rosie Travis - Flowers In The Window 4 Hero - Les Fleur Five O' Clock Heroes - Skin Deep (verzin een plaat die past bij die van de Five O' Clock Heroes) Als je een verzoekje of ander praatje in de uitzending wilt doen, bel met Skype dan naar actionradiolive. Ik ben aanwezig in de ActionRadio chatroom. Klik hier om direct mee te chatten! Tot vanavond! ![]() | ||
| Elke zondag van 20.00-22.00 : Van Dongen in Action | ||
![]() ![]() | ||
Red Hot Chili Peppers - Scar Tissue (skin/tissue) | ||
| 78 ~ 81! Iedere vrijdag van 20.00 tot 22.00 met Esther & Jochem! | ||
![]() ![]() | ||
KISS - A World Without Heroes | ||
![]() ![]() | ||
Deze week ben ik er heel snel uit ![]() The Stranglers - Skin Deep | ||
![]() ![]() | ||
![]() |
Drie keer raden welke ik gestemd heb... ![]() | |
| only dead fish go with the flow | ||
![]() ![]() | ||
quote: Op zondag 31 januari 2010 21:06 schreef marmar: Drie keer raden welke ik gestemd heb... ![]() Ik vermoed Janis Joplin..maar als je de keus had gehad, vast op Roosbeef ![]() | ||
![]() ![]() | ||
![]() |
* marmar slaat Pim HEEL HARD Dude.. tis dat je nu the fixer aan het draaien bent, anders vond ik je echt niet meer lief! | |
| only dead fish go with the flow | ||
![]() ![]() | ||
![]() | ||
| Pagina's: 1 | ||